هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

سلام خوش آمدید

تندیس میناکاری طرح معلم

تندیس میناکاری طرح معلم یک نمونه تندیس روز معلم است که طرحی ساده و قیمت ارزانی دارد. طراحی این کار در عین سادگی از جلوه زیبایی برخوردار است.

در واقع زیبایی و ظرافت بشقاب میناکاری، نمای کلی کار را تحت تأثیر قرار داده است. این محصول به خاطر طراحی ساده و قیمت مناسب برای هدایای تبلیغاتی روز معلم بهترین گزینه است. 

تندیس میناکاری روز معلم

تماس با ما

مشخصات تندیس میناکاری طرح معلم

تندیس میناکاری طرح معلم طرح ساده و دلنشینی دارد که برای تمام معلمان مناسب است. استفاده از رنگهای مختلف چوب ایده خلاقانه طراح این محصول برای ساخت یک تندیس چوبی ارزان و جذاب است.

تندیس میناکاری روز معلم

 

حتی کالیگرافی معلم که در این تندیس استفاده شده بسیار ساده و معمولی است. بر روی پایه چوبی کار نیز فضای کافی برای نصب پلاک یا درج عبارات دلخواه برای تبریک روز معلم وجود دارد.

آماده‌سازی قطعات این تندیس با دستگاه لیزر به سادگی و به سرعت انجام می‌شود. یکی از دلایل قیمت ارزان تندیس نیز همین مسئله است.  اما حاصل ترکیب این اجزای به ظاهر ساده یک تندیس چوبی شکیل به ابعاد ۲۴×۱۴×۴ سانتی‌متر است. این محصول حتی بدون هیچ بسته‌بندی خاص به عنوان هدیه جلوه زیبایی دارد. 

تندیس میناکاری روز معلم


هدایای تبلیغاتی روز معلم

خرید هدیه روز معلم تنها مختص شاگردان نیست. شرکت‌های بزرگ با خرید هدایای تبلیغاتی روز معلم برای ماندگاری برند خود نزد مخاطب تلاش کنند.

ضمن اینکه تقدیر و تشکر از معلمان به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی برندها نیز محسوب می‌شود. اما بهترین هدیه تبلیغاتی روز معلم محصولی است که:

تندیس میناکاری روز معلم

  • طراحی آن متناسب با حرفه معلمی باشد.
  • برای تمام افراد با هر جنسیت و سن قابل استفاده باشد.
  • ارزش هنری و مادی آن در شأن مقام آموزگار باشد.
  • امکان درج نام برند بر روی آن وجود داشته باشد. 
  • قیمت مناسبی داشته باشد. 

تندیس میناکاری روز معلم


تندیس میناکاری برای روز معلم

تندیس میناکاری طرح معلم بهترین پیشنهاد هدیه روز معلم است. مهم نیست به دنبال هدیه روز معلم خانم باشید یا آقا این تندیس برای هدیه به تمام معلمان با هر جنسیت و سن قابل استفاده است.

وجود بشقاب میناکاری از یک سو ارزش هنری و مادی این اثر را تضمین می‌کند و از سوی دیگر جلوه زیبایی برای کار ایجاد کرده است. فضای موجود در پایه کار نیز برای نصب پلاک تبریک روز معلم بسیار مناسب است. 

تندیس میناکاری روز معلم


خرید تندیس سفارشی

امروزه خرید تندیس سفارشی به راحتی و به صورت آنلاین انجام می‌شود. در فروشگاه‌های آنلاین صنایع دستی چندین مدل تندیس روز معلم وجود دارد که با تغییرات جزئی به یک تندیس سفارشی تبدیل می‌شوند.

 

این تغییرات جزئی نصب پلاک اختصاصی، درج متن دلخواه مشتری بر روی کار یا تغییر اثر میناکاری را شامل می‌شود. با این وجود امکان ساخت تندیس سفارشی با طراحی اختصاصی نیز وجود دارد.

گفتنی است امکان تلفیق تندیس و لوح تقدیر روز معلم در یک محصول نیز وجود دارد. تندیس لوح تقدیر نیز در میان مدلهای موجود در فروشگاه صنایع دستی وجود دارد.

 

اما برای ساخت هدیه خاص روز معلم امکان طراحی اختصاصی با تلفیق تندیس طرح معلم با لوح تقدیر نیز وجود دارد. برای افزودن جلوه کار می‌توان از صفحات مولتی و طلایی و نقره‌ای برای لوح تقدیر استفاده نمود. 

 

منبع : معلم گیفت   MoalemGift.ir

  • شادی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هدیه روز معلم 1403

هدیه روز معلم از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی سالیانه می باشد. پیشنهاد خرید کادو روز معلم برای آموزگاران و اساتید عزیز از بهترین صنایع دستی ایرانی. تندیس میناکاری روز معلم با قیمت ارزان برای معلم زن و معلم مرد 1403

تماس با ما

تندیس میناکاری

طبقه بندی موضوعی

هدیه روز معلم