هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

سلام خوش آمدید

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی است. خرید هدایای تبلیغاتی روز معلم هم از جهت مسئولیت اجتماعی برند و هم از جهت ماندگاری برند در ذهن مخاطب یک اقدام تأثیرگذار است.

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

برندی که در مناسبت‌های خاص و در راستای ترویج فرهنگ و رسوم پسندیده عمل می‌کند تأثیر مثبتی بر اذهان مخاطبان خود خواهد داشت. تقدیر و تشکر از معلمان یکی از فرصت‌های مناسب برای این تأثیرگذاری است.

تماس با ما

 

تندیس میناکاری اصفهان از یک سو به خاطر وجود اثر صنایع دستی یک محصول فرهنگی هنری محسوب می‌شود. از سوی دیگر طراحی مدرن و اختصاصی کار، آن را به یک محصول تبلیغاتی خاص و ماندگار تبدیل کرده است.

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم


مشخصات تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

طراحی تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم بسیار خلاقانه و هوشمندانه صورت گرفته است. طرح تندیس چوبی کار ساده، مدرن و جذاب است. این طرح بدون آن که مفهوم خاصی را القا کند یک زمینه دلنشین برای تندیس ایجاد کرده است.

در نتیجه این محصول نه تنها به عنوان تندیس تبریک روز معلم بلکه برای هر مناسبت دیگر نیز قابل استفاده است. استفاده از طیف رنگهای مختلف چوب نیز نمای چشمگیری در این تندیس پدید آورده است.

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

یک جاقلمی کوچک اقدام هوشمندانه دیگری برای خلق یک محصول کاربردی و جذاب است. اما نقطه عطف طراحی این تندیس روز معلم نصب یک بشقاب میناکاری کوچک بر روی تندیس چوبی است.

جلوه نقوش ظریف میناکاری که توسط اساتید هنرمند اصفهانی بر روی بشقاب‌های مسی اجرا می‌شود نقطه کانونی این محصول از لحاظ ارزش هنری و مادی است. در نهایت این اجزای رنگارنگ بر روی یک پایه چوبی نصب می‌شوند تا با تلفیق هنرهای سنتی و مدرن یک هدیه شکیل و آراسته عرضه شود. 

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم


بهترین هدایای تبلیغاتی کاربردی

اثرگذاری خرید هدایای تبلیغاتی کاربردی بر ماندگاری در نزد مخاطب اثبات شده است. حال اگر محصولی در عین کاربردی بودن جلوه زیبایی نیز داشته باشد این اثرگذاری افزایش خواهد داشت.

امروزه خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت در عمل کاملاً‌ بی‌فایده است. این محصولات به حدی برای مخاطب تکراری و در دسترس هستند که جذابیتی برای او ندارند. تنها هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه برای اثرگذاری بر روی مخاطب کارکرد مطلوبی دارند.

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

انواع تندیس صنایع دستی را می‌توان به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و متفاوت معرفی نمود. تنها وجود یک اثر صنایع دستی ارزشمند می‌تواند عامل ماندگاری محصول نزد مخاطب باشد.

هرکس با هر سلیقه از تماشای هنر میناکاری لذت می‌برد. بنابراین احتمال اینکه هدیه‌ای شامل یک اثر میناکاری را همواره در نزد خود نگه دارد زیاد است. 

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم


خرید عمده صنایع دستی اصفهان

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم یکی از محصولاتی است که برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان بسیار مناسب است. زیرا از یک سو قیمت این محصول در خرید عمده بسیار ارزان خواهد بود.

از سوی دیگر این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی برای مناسبت‌های گوناگون قابل استفاده است. لازم به ذکر است این محصول از لحاظ ارزش هنری و فرهنگی و نیز جلوه کار به هیچ عنوان با تندیس های ارزان قیمت وارداتی قابل مقایسه نیست.

وجود بشقاب میناکاری ارزش بالای این کار را تضمین می‌کند. مضاف بر اینکه خرید این نوع محصولات خرید کالای ایرانی و حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی است. 
 

 

منبع : معلم گیفت   MoalemGift.ir

  • شادی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هدیه روز معلم 1403

هدیه روز معلم از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی سالیانه می باشد. پیشنهاد خرید کادو روز معلم برای آموزگاران و اساتید عزیز از بهترین صنایع دستی ایرانی. تندیس میناکاری روز معلم با قیمت ارزان برای معلم زن و معلم مرد 1403

تماس با ما

تندیس میناکاری

طبقه بندی موضوعی

هدیه روز معلم