هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

سلام خوش آمدید

کادو روز معلم چی بدم؟ | هدیه روز معلم چی بخرم؟

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۳۳ ب.ظ

هدیه روز معلم چی بدم؟

خرید کادو روز معلم مهمترین دغدغه دانش‌آموزان و والدین در حوالی روز معلم است. رسم پسندیده خرید هدیه برای روز معلم سالهاست در کشور ما رواج یافته است. به همین دلیل همه به دنبال بهترین ایده کادو روز معلم هستند.

کادو روز معلم چی بدم؟

گرچه از دیدگاه معلمان، تبریک روز معلم نیز برای ابراز محبت شاگران کافی است اما هر شاگردی دوست دارد بهترین هدیه را برای معلم محبوب خود تهیه کند. اگر شما هم به دنبال بهترین پیشنهاد برای کادو روز معلم هستید با ما همراه باشید.

تماس با ما

کادو روز معلم چی بدم؟


کادوی روز معلم چی بخریم؟

انتخاب و خرید کادو روز معلم حقیقتاً‌ کار دشواری است. به عنوان راهنمای خرید بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

 

  • هدیه‌ای درخور مقام معلمین خریداری کنید.
  • تمامی جوانب محصول از لحاظ ارزش فرهنگی، هنری و مادی را ارزیابی کنید.
  • بهتر است هدیه‌ای با نمادهای مرتبط با روز معلم انتخاب کنید. 

کادو روز معلم چی بدم؟


انواع کادو روز معلم

برای یافتن بهترین کادو روز معلم لازم است انواع هدایای مناسب برای معلمین را بررسی کنیم. انواع هدیه مناسب معلمین عبارتند از:


کادو فرهنگی
به خاطر وجه فرهنگی شغل معلمی برخی افراد هدایای فرهنگی را بهترین کادو روز معلم می‌دانند. انواع کتابهای مذهبی، ادبی و هنری هدیه مناسبی برای معلمان محسوب می‌شوند.

کادو روز معلم چی بدم؟


کادو کاربردی
برخی برای خرید کادو روز معلم نیز مانند هر مناسبت دیگر به دنبال خرید یک هدیه کاربردی هستند. لوازم شخصی، لوازم التحریر،‌ ماگ،‌ لوازم الکترونیکی کاربردی، لوازم آرایشی و بهداشتی و امثال آن پرفروش‌ترین محصولات در این زمینه هستند.


کادو تزئینی
کادو دکوراتیو انتخاب دیگری است که برای هر مناسبت از جمله روز معلم قابل استفاده است. انواع ظروف دکوری، قاب، آینه، مجسمه و امثال آن از جمله محصولات پرفروش برای هدایای مناسبتی است. 

کادو روز معلم چی بدم؟


کادو خاص
خرید کادو خاص برای مناسبت‌های خاص مانند روز معلم نشان دهنده سلیقه و ابتکار اهداکننده است. هدیه خاص باید از لحاظ طراحی دارای یک ویژگی منحصر به فرد باشد.

چه بهتر آنکه این ویژگی انحصاری با مناسبت مربوطه ارتباط داشته باشد. به همین دلیل انواع هدایای خاص با طرح روز معلم این روزها محبوبیت زیادی دارند. برای یافتن یک هدیه خاص برای روز معلم باید به دنبال هنرمندان حرفه‌ای خلاق باشید. 

کادو روز معلم چی بدم؟


هدیه خاص برای روز معلم

یک ایده خاص برای کادو روز معلم انتخاب از میان محصولات تلفیقی صنایع دستی است. هنرمندان عرصه صنایع دستی ایران امروزه با تلفیق هنرهای سنتی و مدرن محصولات جذابی تولید می‌کنند.

انواع تندیس صنایع دستی از جمله این محصولات تلفیقی هستند که به عنوان هدیه مناسبتی کارایی بسیار خوبی دارند. یک تندیس چوبی با طرح معلم اگر با یک گلدان میناکاری،‌ خاتم کاری یا مس و پرداز همراه شود به یک هدیه شکیل و ماندگار تبدیل می‌شود.

کادو روز معلم چی بدم؟

چنین محصولی از لحاظ ارزش هنری، فرهنگی و مادی یک هدیه ارزنده و درخور مقام معلم محسوب می‌شود. ضمن اینکه معمولا بر روی تندیس چوبی فضای کافی برای درج پیام تبریک روز معلم نیز وجود دارد.

حتی اگر این محصول از سوی مدیریت مدرسه یا نهاد خاصی برای جمعی از معلمین سفارش داده شود تاریخ اهدا و نام اهداکننده را نیز می‌توان بر روی آن درج کرد. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص روز معلم با ارزش هنری و فرهنگی زیاد هستید صنایع دستی را فراموش نکنید.

 

منبع : معلم گیفت   MoalemGift.ir

  • شادی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هدیه روز معلم 1403

هدیه روز معلم از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی سالیانه می باشد. پیشنهاد خرید کادو روز معلم برای آموزگاران و اساتید عزیز از بهترین صنایع دستی ایرانی. تندیس میناکاری روز معلم با قیمت ارزان برای معلم زن و معلم مرد 1403

تماس با ما

تندیس میناکاری

طبقه بندی موضوعی

هدیه روز معلم