هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

سلام خوش آمدید

تندیس میناکاری اصفهان طرح آموزگار

تندیس میناکاری اصفهان طرح آموزگار یک نمونه تندیس چوبی با طراحی مدرن است. این تندیس ارزان قیمت جلوه بسیار زیبایی دارد و برای هدیه روز معلم انتخاب مناسبی است.

تندیس میناکاری آموزگار

خرید هدیه روز معلم و هر گونه تشکر و قدردانی از معلمان رسم پسندیده‌ای است. این اقدام چه به صورت انفرادی از طرف شاگردان و چه به صورت جمعی از طرف مدیریت یا نهادهای مختلف قابل اجرا است. 

تماس با ما

تندیس میناکاری آموزگار
مشخصات تندیس میناکاری اصفهان طرح آموزگار 

تندیس میناکاری اصفهان طرح آموزگار با طراحی اصیل و گیرا بهترین هدیه برای روز معلم است. عضو شاخص این اثر، کالیگرافی معلم است که به زیبایی با لیزر برش خورده است. صفحه زمینه تندیس نیز به صورت دو لایه و از دو رنگ چوب متضاد ساخته شده است.

تندیس میناکاری آموزگار

نقوش سنتی مشبک کاری این صفحه با طرح اصیل بشقاب میناکاری هم‌خوانی دارد. اما نقطه کانونی این اثر بشقاب میناکاری کوچکی است که بر بالای تندیس نصب شده است.

این بشقاب میناکاری کوچک تنها ۹ سانتی‌متر قطر دارد اما نقوش ظریف و رنگ آمیزی هنرمندانه آن ستودنی است. این اجزای متنوع که هریک در نوع خود تماشایی هستند در نهایت بر روی یک پایه چوبی نصب می‌شوند. حاصل کار یک تندیس میناکاری روز معلم است که حدود ۲۸ سانتی‌متر ارتفاع و ۱۸ سانتی‌متر عرض دارد. 

تندیس میناکاری آموزگار


پیشنهاد هدیه روز معلم

در خرید کادو روز معلم ماهیت تقدیر و تشکر از معلمان در اولویت قرار دارد. اما همه افراد دوست دارند با خرید یک هدیه خاص به مخاطب خود ابراز علاقه کنند. هدایای کاربردی و سنتی فراوانی برای کادو روز معلم پیشنهاد می‌شوند.

اما هیچ‌کدام به عنوان یک هدیه خاص شناخته نمی‌شوند. آثار صنایع دستی از جمله معدود محصولاتی هستند که ارزش هنری و مادی آنها بر کسی پوشیده نیست.

تندیس میناکاری آموزگار

عرضه این آثار در یک قالب مدرن با طراحی اختصاصی روز معلم یک پیشنهاد خاص برای روز معلم است. به همین دلیل انتخاب از میان انواع تندیس صنایع دستی بسیار هوشمندانه و خلاقانه است. 


تندیس ارزان قیمت برای روز معلم

شاید تصور کنید تندیس میناکاری روز معلم قاعدتاً قیمت بالایی دارد. اما انواع تندیس ارزان قیمت نیز در بازار اصفهان تولید می‌شود. استفاده از یک بشقاب میناکاری کوچک و انتخاب یک تندیس چوبی ساده و کوچک باعث کاهش قیمت قابل توجه در محصول نهایی می‌شود.

تندیس میناکاری آموزگار

در نتیجه در میان انواع تندیس میناکاری اصفهان تندیس ارزان نیز موجود است. ضمن اینکه امکان طراحی و تولید محصول سفارشی مطابق با بودجه سفارش دهنده نیز وجود دارد.

ضمن اینکه خرید عمده صنایع دستی اصفهان در هر شرایطی یک خرید مقرون به صرفه است. 

تندیس میناکاری آموزگار


تندیس چوبی روز معلم برای چه کسانی مناسب است؟

انواع تندیس چوبی روز معلم به عنوان هدیه سازمانی از طرف مدیریت یک مجموعه آموزشی و یا هر نهاد و سازمان دیگر یک انتخاب ایده‌آل است. اما این محصول به عنوان هدیه شخصی از طرف یک شاگرد نیز کارایی مناسبی دارد.

به خصوص اینکه هر شاگرد با چندین معلم سر و کار دارد و انتخاب هدیه‌ای که برای تمام آنها مناسب باشد بهترین گزینه است. تندیس میناکاری اصفهان طرح آموزگار در کنار جلوه زیبا و طراحی هنرمندانه به خاطر قیمت بسیار مناسب بهترین پیشنهاد برای کادو روز معلم است. 

 

 

منبع : معلم گیفت   MoalemGift.ir

  • شادی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هدیه روز معلم 1403

هدیه روز معلم از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی سالیانه می باشد. پیشنهاد خرید کادو روز معلم برای آموزگاران و اساتید عزیز از بهترین صنایع دستی ایرانی. تندیس میناکاری روز معلم با قیمت ارزان برای معلم زن و معلم مرد 1403

تماس با ما

تندیس میناکاری

طبقه بندی موضوعی

هدیه روز معلم