هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

هدیه روز معلم 1403

خرید هدیه روز معلم و قیمت کادو روز معلم

سلام خوش آمدید

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم یک مدل تندیس روز معلم است که با تلفیق هنر سنتی و مدرن طراحی شده است. انواع نقوش سنتی و مدرن برای طرح تندیس روز معلم قابل استفاده است. مهم این است که نتیجه کار محصولی چشم‌نواز و جذاب و در شأن مقام معلمان باشد.

تندیس میناکاری طرح معلم


مشخصات تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم بر اساس کالیگرافی معلم طراحی شده است. طرحی زیبا از عنوان معلم با هنر معرق لیزری بر روی چوب برش خورده است. سایه‌ای از همین طرح در پشت کار و با استفاده از رنگهای مختلف چوب تکرار شده است.

تماس با ما

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

همین طرح ساده و مینیمال به عنوان زمینه کار انتخاب شده است. یک بشقاب میناکاری کوچک نیز برای نمایش جلوه هنرهای اصیل ایرانی بر روی کار نصب شده است.

 

این بشقاب گرچه تنها در حدود ۹ سانتی‌متر قطر دارد اما ظرافت طرح و رنگ آن ستودنی است. حاصل نصب این مجموعه بر روی یک پایه چوبی محکم یک تندیس زیبا و ماندگار به ابعاد تقریبی ۲۹×۱۸×۴ سانتی‌متر است. 

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

 

بهترین طرح تندیس روز معلم

بهترین طرح تندیس روز معلم نمونه‌ای است که با استفاده از نمادهای مرتبط با حرفه معلمی طراحی شده باشد. کالیگرافی معلم نماد روشن و زیبایی است که در انواع مدل تندیس روز معلم به کار می‌رود.

به جز آن بکارگیری نمادهای لوح و قلم نیز در این زمینه رایج است. البته در طراحی و ساخت تندیس های چوبی امکان سفارش یک محصول اختصاصی نیز وجود دارد. مشتری می‌تواند طرح دلخواه خود را ارائه کند یا با همکاری طراح مجموعه یک طرح اختصاصی خلق کند.

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

ضمن اینکه طرح‌های ارائه شده در بازار معمولاً انعطاف‌پذیری زیادی دارند. به عنوان مثال در صورت خواست مشتری ابزارهای کاربردی مانند ساعت نیز بر روی تندیس نصب می‌شود. مواردی چون درج متن تبریک روز معلم،‌ نام اهدا کننده و تاریخ اهدا نیز به سادگی امکان‌پذیر است.


بهترین قیمت تندیس روز معلم

تولیدکنندگان صنایع دستی انواع مدل تندیس روز معلم را برای سلایق مختلف با قیمت‌های مختلف تولید می‌کنند. معمولاً‌ این مدل‌ها آماده از لحاظ قیمت بهترین گزینه هستند.

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم

حتی برای ایجاد یک هدیه اختصاصی می‌توان از نصب پلاک‌های آماده بر روی تندیس های چوبی موجود در فروشگاه استفاده کرد. ضمن اینکه اغلب مدل‌های آماده به گونه‌ای طراحی می‌شوند که فضای خالی برای درج عبارت دلخواه مشتری بر روی آن وجود دارد.

البته طراحی و تولید تندیس سفارشی می‌توانر با تعیین بودجه مشخص صورت گیرد. در این شرایط با کاهش ابعاد و در صورت رضایت مشتری، کیفیت کار قیمت نهایی کار نیز کاهش می‌یابد.  

تندیس چوبی و میناکاری طرح معلم


خرید تندیس اصفهان

برای خرید تندیس میناکاری اصفهان حضور در بازار صنایع دستی اصفهان ضرورتی ندارد. این روزها با گسترش شبکه فروش آنلاین حتی خرید صنایع دستی نیز به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید فروشگاه‌های اینترنتی صنایع دستی اصفهان را پیدا کنید. پیش از هر اقدامی اعتبار و سابقه فروشگاه آنلاین را بررسی کنید.

در ادامه می‌توانید از میان انواع نمونه تندیس میناکاری روز معلم موجود در فروشگاه گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر نمونه‌های موجود مورد پسند شما نبود می‌توانید با راهنمای کارشناسان سایت برای سفارش تندیس اختصاصی خود اقدام کنید. 
 

 

منبع : معلم گیفت   MoalemGift.ir

  • شادی امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هدیه روز معلم 1403

هدیه روز معلم از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی سالیانه می باشد. پیشنهاد خرید کادو روز معلم برای آموزگاران و اساتید عزیز از بهترین صنایع دستی ایرانی. تندیس میناکاری روز معلم با قیمت ارزان برای معلم زن و معلم مرد 1403

هدیه روز پزشک

تماس با ما

تندیس میناکاری

طبقه بندی موضوعی

هدیه روز معلم